Сеть рыболовных супермаркетов - Львов

Тема в разделе "Отзывы о работе наших магазинов", создана пользователем Flagman_Administrator, 18 фев 2014.

  1. Flagman_Administrator

    Flagman_Administrator Народный контроль

    Отзывы о работе магазина в Львове
     
  2. Будемо раді бачити тут всі відгуки та зауваження про роботу львівських магазинів "Флагман", а також дізнатись про наявність товару, який вас цікавить. Звертайтесь, будемо раді вам допомогти.
     
  3. Lateef

    Lateef Новичок

    Город/Страна:
    Львів
    ;):) !!!! 5 !!!!
     
  4. brabus90

    brabus90 Новичок

    Город/Страна:
    Україна, Львів
    5+++:):):):):):)
     
    Віктор Цибра нравится это.
  5. Игорь 128

    Игорь 128 Новичок

    Город/Страна:
    Балашиха
    А такого костюма у Вас случайно нет
    PRESTON Костюм DF8
     
  6. Назарій

    Назарій Участник

    Способ ловли:
    Спининг, Карп
    Город/Страна:
    Львів
    Робота працівників магазину Флагман в Львові є досить професійною! Я досить часто там скупляюсь і якщо мені потрібна якась допомога то працівники з радістю допомагають! якщо питання виникає в ціні товару то ніразу не замічав щоб продавці рекомендували спеціально дорогі товари, навпаки допомагають вибрати якісний товар за відповідно не дорогими цінами! консультують по товару професійно, ніразу не замічав щоб вони щось не знали про якийсь товар! один невеличкий мінус на даний момент що цін на товарах немає, постійно приходиться питати ціни на касі! але я думаю це питання часу! ;)
     
    Шпак Виктор, ОКУНЬ, YrCash и 4 другим нравится это.
  7. Тарас

    Тарас Участник

    Способ ловли:
    Спининг, Карп
    Город/Страна:
    Львов Украина
    Цілком погоджуюсь з користувачем Назарій :)
     
  8. design

    design Новичок

    Город/Страна:
    Львов Украина
    Дуже подобається магазин на вул.Сахарова)) а саме розташування товарів в магазині)все дуже зручно і персонал привітний) завжди підкажуть завжди допоможуть!!!_))
     
  9. borshcehnko

    borshcehnko Новичок

    Способ ловли:
    Фидер, Спининг, Карп
    Город/Страна:
    Львів
    Дуже гарна і професійна робота працівників, на вищому рівні в обох магазинах Флагман на Сахарова і Чорновола.

    Недолік магазинів: більшість товарів без цінників, треба брати товар і йти на касу дивитись ціну. А там де є ціна то не завжди відповідає дійсності.
     
  10. Igor57

    Igor57 Новичок

    Способ ловли:
    Фидер
    Город/Страна:
    львов
    Загубив дискотну карту,як її поновити!Дякую!
     
  11. Просто прийти в один из магазинов во Львове, иметь при себе документ (паспорт, права и т.д.) и мы вам все востановим;)
     
    Шпак Виктор нравится это.
  12. Igor57

    Igor57 Новичок

    Способ ловли:
    Фидер
    Город/Страна:
    львов
    Дякую!!!
     
  13. SLOD_

    SLOD_ Участник

    Способ ловли:
    Фидер, Спининг, Безмотылка
    Город/Страна:
    Украина
    Столкнулся с неприятным моментом в магазине на Черновола, а именно, - на многих ходовых товарах отсутствуют ценники, или они затерты маркером, или не соответствуют цене на кассе (цена на ценнике оказывается ниже цены на кассе). Постоянно бегать на кассу для "пробивки" цены желания нет. С данным фактом сталкиваюсь не первый раз в этом магазине!
     
  14. Да, Вы совершенно правы. Такое имело место, но за последние 2 недели ситуация полностью исправленна. На всех "ходовых товарах" ценники имеються. Приходите Вам понравиться;)
     
  15. Ігор220298

    Ігор220298 Новичок

    Способ ловли:
    Фидер, Карп
    Город/Страна:
    Львів Україна
    Чи можу я зробити замовлення через Інтернет-магазин, але забрати товар зі звичайного магазину? Тобто замовити БЕЗ доставки.
     
  16. Задайте це питання тут http://flagman.kiev.ua/forum/threads/predlozhenija-pozhelanija-otzyvy.85/page-23

    у цій гілці йдеться тільки про роботу роздрібних магазинів Львова. Дякую.
     
  17. ігор1520

    ігор1520 Новичок

    Город/Страна:
    україна
    Провіримо сервіс "Флагмана"!!! В четверг (10.07) по прозьбі товариша рибака придбав вудилище в магазині по вул Сахарова. Оскільки сам нерозбираюсь то й не провіряв. Продавець ніби то провіряв, сказав що все ок. Я розплатився і поставив вудилище на задню сідушку авто. Коли привіз його товаришу той помітив дефект на середньому коліні. Сьогодні заніс його в магазин, менеджер сказав що таке неможливо і це хтось мусів на нього сісти-стати. (Однак дефект тільки на внутрішньому коліні, як би хтось сів чи став на неї то проламав би і зовнішнє коліно - це логічно) Для перевірки пробував показати як вони перевіряють коли продають і двічі махнув ним, на третій раз коліно просто зламалося. Однак менеджер сказав, що вони спробують розібратись. Вудилище залишили в себе сказала зателефонувати в четвер. Почекаєм і перевірим який сервіс у "Флагмана".
    Хочу наголосити я сам не рибак і покупку зробив по прозьбі товариша рибака який є постійним клієнтом даного магазину з іншого міста. З дефектом виявилось середнє коліно, тобто щоб його пошкодити потрібно було вудилище розкласти і тоді лише пошкодити. При показі перевірки менеджером з яким я спілкувався воно зламалось на третій взмах. Де гарантія того, що менеджер який продавав, помітивши дефект не махнув так щоб воно незламалося??? Про магазин чув лише дуже позитивні відгуки, колектив теж адекватний отож маю надію що питання вирішиться позитивно. До речі вудилище зламалося в руках менеджера! Тепер чекаєм.
     
  18. ігор1520

    ігор1520 Новичок

    Город/Страна:
    україна
    Відчуваю необхідність дати відповідь по своєму попередньому коментарю. Ситуацію вирішили. хоч зі скрипом однак вирішили. Хочеться поділитись двома враженнями. Перше керівник-менеджер магазину, я забув як його звати, проявив справжній професіоналізм. Провини вони не визнали, однак для збереження репутації і клієнта вудилище все таки поміняли. Хочу відмітити, я нікого прямо не звинувачував ( однак і своєї вини не визнаю, оскільки я даного вудилища навіть з кобури не витягував ). Друге, навіть попри ситуацію яка склалася весь персонал був дуууже адекватним, без хамства і якихось огризань. Одним словом перевірив колись сервіс у Європі отож маю з чим порівняти. Сервіс і культура магазину на вул.Сахарова у Львові на порядок вища ніж у Європі. Хоч сам я не рибак однак всім буду рекомендувати дану мережу магазинів. Процвітання і розвитку вам. Ну і розуміючи саму ситуацію і її неприємність - приношу свої вибачення продавцям і менеджерам магазину.
     
  19. романенко александр

    романенко александр Новичок

    Способ ловли:
    Фидер
    Город/Страна:
    украина
    • 05.07.собираюсь в отпуск.решил таки преобрести хорошие надежные удилища.Спросил у товарища-говорит "флагман"отличный магазин и цены не плохие.Приехали.Посмотрели,все понравилось,продавцы адекватные,выбор хороший.В итоге сбор в отпуск обошелся(оставил в ммгазине за неделю 20000 грн.)-доволен покупками-уехал.Рыбалка была на Днепре,на границе с Белорусью.Погода отличная,настроение хорошее-настроились ловить белую рыбу.В магазине преобрел 2 фидерных удилища флагман шерман 3.60(тест 40-110)ифлагман шерман 3.90. Оснастка груз 50 грамм и легкая кормушка пружинка(с двумя короткими поводками) на обеих удилищах.Первый заброс шерман 3.90-облом(излом в районе второго колена,высше 15 мм от соединения с 1 коленом).Отпуск начался трагически.Вторым удилищем отрыбачил великолепно 2 недели-отличная снасть.Обратился в магазин на Сахарова,43.Посмотрели.Говорит продавец нужно отправить в Киев на *экспертизу*.Проходит 2 дня-ответа нет,3-ответа нет,звоню -сказали нужна неделя.Проходит неделя-телефон молчит,8 день-молчит.Решил ехать к ним.Приезжаю-говорят вот ваша удочка-дословно.....на складе в Киеве сказали,наверное был перегруз.Ни хрена себе-подумал я,это кем нужно быть чтобы куп:mad:ить за 2000 грн.удилище и думать потом перегрузил или нет.Удочку держу с 6 лет,рыбак с опытом.Вообщем буду обращаться в комитет по защите прав потребителей.
     
    Последнее редактирование: 17 авг 2015
  20. романенко александр

    романенко александр Новичок

    Способ ловли:
    Фидер
    Город/Страна:
    украина
    Вообщем.......ситуацию по удилищу разрешили мирно.Удилище заменили,разговор состоялся корректный,без повышенных тонов.По сути наверное оказался единичный случай брака.Репутация магазина оказалась на высоте,и это в наше время очень важный фактор.Адмипистрации желаю успехов в работе,хороших клиентов и только хороших отзывов о работе.Вообщем в ситуации разобрались,хоть и осадок какой-то остался.Но ни чего как оказался первый блин комом-переживем.Разные бывают ситуации-ОЧЕНЬ ВАЖНОЕ ПОНИМАНИЕ!!!!
     

Поделиться этой страницей