Організація роботи ресторану

Тема в разделе "Флуд/оффтоп/а поговорить", создана пользователем здоровый, 3 сен 2024.

  1. здоровый

    здоровый Участник

    Способ ловли:
    Спининг
    Город/Страна:
    Киев/Украина
    Хлопці, хто може підказати, як налагодити стабільне постачання усіх необхідних товарів для ресторану? Наш заклад розростається, і ми потребуємо надійних поставок всього – від миючих засобів до одноразового посуду. Як ви це організовуєте?
     
  2. ilonna

    ilonna Участник

    Способ ловли:
    Спининг
    Город/Страна:
    Україна, Київ
    Привіт! Важливо обрати постачальника, який може забезпечити все на високому рівні та без зривів. Особисто ми співпрацюємо з компанією Dolya https://dolya.in.ua/ . Вони з 2014 року на ринку і знають, як задовольнити потреби великого бізнесу. Можеш сміливо замовити хімію, побутові товари та товари для HoReCa від них. Їхня доставка швидка та вчасна, і не виникає проблем із дотриманням термінів. В асортименті є все, що може знадобитись: від миючих засобів для кухні до одноразових рукавичок та тарілок. Це реально врятувало нас не один раз, коли була нагальна потреба швидко обслуговувати велику кількість гостей.
     

Поделиться этой страницей