А мій "тревожный звоночек" був ще у понеділок, а віз і нині там!!! Перетелефонував ваш працівник. Ми по джентельменськи, з оператором Олександром, домовились що я повертаю Вам товар, а Ви надсилаєте мені ВІРНЕ замовлення але без браку. Ну і раз Ви будете мені надсилати товар, паралельно попросив ще дещо добавити до заказу , та надіслати суму для дооплати. Олександ сказав що як тільки я поверну Вам товар Ви надішлете мені. Одночасно це зробити не можливо. Тобто Ви мені не довіряєте...( Я товар відправив. 23 - го він у Києві. Згідно сьогоднішнього повідомлення від нової пошти Ви відправлення не отримали. Ну і відповідно нічого не відправили. Дуже погане обслуговування і ставлення до клієнтів!!! Товар перед відправкою на брак не перевіряєте, ссилаючись на великий обєм або на його бюджетність. І зауважте не я перший це сказав. Але скажу я Вам що Ваші організаційні, адміністративно господарські питання це ВАШІ питання, організації бізнесу. І клієнтів вони не мають стосуватися. Чи я не правий? Складається враження що головна Ваша мета отримати гроші від клієнта. А далі це вже його проблеми.... НЕ поважаю людей які не тримають слова. НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ МАГАЗИН.
Спасибо за ответ. Да я всегда за диалог и, честно, приятно видеть такую реакцию! Я хотел из Оунера заказать Чинту и Соде в номерах 12-14-16, Дреннан ФГ 6 лб, Кэтчеровские быстросъемные карабинчики, а так же мат интересовал карповый - Дайва Блэк Видоу. Это из основных позиций.
Доброго дня! Усі питання, пов’язані з рекламацією, ми вирішуємо максимально швидко і, частіше за все, на користь наших клієнтів. Ви зможете особисто в цьому переконатися, прочитавши відгуки на сторінках форуму. Василій, згідно Закону "Про захист прав споживачів", строк, встановлений для заміни придбаного товару з виявленим браком, не повинен перевищувати 14 днів з моменту пред'явлення вимог з усунення недоліків. Ви написали нам про проблему в понеділок - 21-го березня (з моменту звернення пройшло 5 днів). І наш спеціаліст пообіцяв вирішити це питання максимально швидко, точних термінів відправки він не називав. В усіх інтернет-магазинах (і не тільки інтернет) існує певний алгоритм вирішення подібних питаннь і для того, щоб робота персоналу мала певну системність, та виключала помилки, людський фактор і т.п, ми зобов’язані дотримуватись цього алгоритму. Саме тому, повернення товару з відділень НП проводиться в певні дні, а спеціаліст відділу рекламацій не може відправити Вам нове замовлення, не впевнившись в тому, що товар відправлений Вами цілий, непошкоджений та в повній комплектації. І факт "недовіри" особисто до Вас, в цьому випадку відсутній. Так як існує ймовірність пошкодження товару перевізником. Для того щоб зняти це питання з порядку денного, я даю Вам гарантію, що Ваше оновлене замовлення буде відправлене сьогодні, весь товар буде оглянутий на предмет наявності браку. Будь-ласка,залишайтесь на зв’язку, наш спеціаліст зв’яжеться з Вами на протязі дня, щоб повідомити про відправку.
Ну що ж дякую що реагуєте на пости на форумі. Сьогодні товар вже поїхав до мене. Чекатиму. Замовив ще один сигналізатор PULSAR. Ще не тестив на водоймі, але візуально сподобався . Має зручні регулювання та трьох позиційний вмикач. Можна увімкнути з нічним режимом чи без. Зручність в тому що є можливість нічний режим (постійно світить світодіод) не вмикати. Що серйозно економить крону.
Ув. администрация, что то у Вас не ладится с внесением новых позиций, опять новые товары не привязаны фильтром по производителю. Фидер Флагман Сквадрон "новый", в общем списке вроде бы есть, а поставишь фильтр - нет его. А кто то ждет его, надеется и верит...
Добрый вечер. Завтра с утра всё будет исправлено — сказываются временные баги при переезде на новую платформу! Приносим извинения за возможные неудобства!
Я действительно не один раз заказывал в интернет-магазине продукцию и доставка быстрая.Вечером неспеша составляю и отправляю заказ.До 12.00 следующего дня оператор в любом случае перезванивает,уточняет заказ,обещает по возможности отправить сегодня же ,вседа было так,на следующий день я уже получаю посылку.Исключением было когда я заказал по новогодней акции 30 или 31 декабря,оператор предупредил,что заказ будет отправлен после праздников,тут понятно- праздник есть праздник. Поэтому мое мнение-интернет-магазин работает отлично.Мне врать смысла нет. PS.Заказываю в Мариуполь.
Сьогодні отримав товар. Перевірив на новій пошті комплектацію і цілісність,- в порядку. Проте нажаль на оному з вудлищ, після заміни, все рівно спостерігається нерівностінність бланку комлевої частини у тому місці у якому стикується з середньою. Обіцяли перед відправкою перевірити.... Мабуть сказується якість виконання. З чотирьох які приїзджали до мене 2 з отакою вадою. Тобто в мене це 50х50. Боюсь як би не зіграло це в майбутньому поганий жарт з палкою. Обнадіює лиш те, що це найтовстіша частина палки.
текущий движок - XenForo, а чем Вам не угодила Joomla? это - риторический вопрос, отвечать на него не обязательно, во всяком случае, в рамках этого форума. UPD только что понял, что речь идет о CMS-ке самого магазина был не прав, рву волосы, и посыпаю пеплом то, что осталось
Доброго дня, Василь. Наш спeціаліст, як і обіцяв, оглянув всe Вашe замовлeння. Ним нe було виявлeно браку в жодному з виробів. Будь ласка, якщо питання для Вас є принциповим, вишліть нам дeтальнe фото цієі "нeрівності". Алe я всe таки допускаю, що ця "нeрівність" є просто нeвeликим дeфeктом лиття, який ніяк нe впливає на функціональність виробу. Вважаю, що оглянувши фото ми зможeмо дати більш розгорнуту відповідь. Дякую за розуміння.
Доброго дня.Хлопці ви не подумайте що як кажуть до...буюсь і вим...хуюсь, просто описую бланк як бачу. Загружу фото щоб не бути голослівним. Ну і фото попереднього вудилища яке вже у Вас. Ну не знаю робіть висновки самі. Хоча я називаю це не нерівністю як Ви кажете, а нерівностінністю бланку. Тобто стінки бланку мають різну товщину в даному випадку з протележних сторін. Ось так...
Василь, наші експерти оглянувши фото, прийшли до висновку, що цей недолік не є браком. В вудилищах бюджетного сегменту такі невеликі дефекти лиття бувають. Але на функціональність це впливати не повинно. Але. Так як питання це принципове — гарантуємо Вам, що в разі поломки(через цей дефект) Вашого вудилища, напротязі цього сезону, ми, без зайвих питань, повернемо Вам гроші!
Ну що ж як кажете норма то нехай буде норма. Але як Ви писали вище ваші спеціалісти оглядали товар перед відправкою. Як перший раз так і другий. І думаю що відправляючи товар клієнту вдруге як ви пишете, чисто з принципу, можна було вибрати товар без ''невеликого дефекту'' і не ставати на ті ж граблі. До речі ваш менеджер мене по телефону запевнив що він особисто оглянув товар. А взагалі те що ви згадаєте про бюджетний сегмент і т.д. і т.п. я передбачав ))). Якби обирав в магазині, вжитті не взявби свідомо з '' невеликим дифектом'' та й думаю Ви також. А тут як видно лотерея... Припиняю полеміку. Вашу позицію зрозумів.((( Залишаюсь при своїй думці. Прошу не переконувати мене у моїй не правоті, адже міняти свідомо шило на мило, як на мене не правильно!!! Ми на форумі а тому і пишу тут це все. Адже сам користуюсь форумами і відгуками. Всім ні хвоста ні луски!!!
Добрый вечер. Подскажите пожалуйста, когда будут в наличии сита для прикормки: диам. 36 см. ячейка 3 мм. и диам. 36 см. ячейка 4,5 мм. http://flagman.kiev.ua/index.php/2010-10-06-07-30-17/category/5227-flagman-sito-dlya-prikormki Уже жду их полтора месяца, ну очень нужны. Спасибо.
Здравствуйте! Появятся ли эти положения и когда (примерно): http://flagman.kiev.ua/index.php/co...ry/6953-kryuchki-owner-match-tournament-56535 размер 16-18 http://flagman.kiev.ua/index.php/component/virtuemart/category/180-leska-preston-reflo-power в диаметре 0.06-0.07 http://flagman.kiev.ua/index.php/2010-10-06-07-30-17/category/999-dergatel-boylov-carp-pro
Добрый день. По крючкам — в ближайшее время не ожидаем. Держатели для бойлов должны появиться в конце мая. Диаметры лески 0,05, 0,06, 0,07 в ближайшее время не появятся, а вот 0,08 и выше будут в наличии через месяц.
Да, но мне кажется это должна быть задача работника интернет-магазина найти необходимый товар, когда звонишь им. Обычно они даже не парятся по этому поводу, если на складе товара нет, сотрудники интернет-магазина даже не удосуживаются посмотреть возможно этот товар есть в наличии в розничной сети. А когда звонишь по розничным сетям в различных городах, работники направляют в интернет-магазин, говорят что в другие города не отправляют товар. Печально.